Välkomna att titta i min klotter- och bilderbok.
En slags fotoblogg, där bilderna lever sitt eget liv.
De blir till vad du som betraktare ser i dem,
därför är de ofta utan kommentarer.
Samtidigt är de ofrånkomligen en spegling både av mitt sätt att se på de motiv jag avbildar
och mitt eget sinnelag.
Ibland är de mest ett uttryck för det senare.
Ibland kommer jag, att delge er mina funderingar
och ibland kommer det att bli minnesanteckningar
om såväl mina misslyckanden som ev. framsteg i mitt fotograferande.



Klicka gärna på bilderna,
så öppnas de i ett större format i en lightbox.




Välkommen också,
att kika in på min nya fågelblogg,

Mina fågelfoton.

som jag nyss gett vingar.

Där ska jag samla ihop ett urval av mina fågelfoton
0ch presentera dem artvis i alfabetisk ordning.


måndag 31 december 2012

Reflektioner

   
 
 
 
Ett år är till ända.
 
Ett år att reflektera över.
 
Ett år att lägga bakom sig.
 
 
GOTT NYTT ÅR!
 
 

 
 
 
 
 
 




 




 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Gott Nytt År Eva!
    Jag gillar verkligen dina bilder, de har något lite magiskt över sig... / Kram gittan

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma och tusen tack! Det var en riktigt fin komplimang!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tack för dessa sista bilder av 2012, så vackra att det känns, verkligen känns! Gott nytt år till dig Eva! Jag ser fram emot att se fler bilder här hos dig! kram Sophia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Sophia! För alla dina egna bilder och vänliga kommentarer. Kommentarer som glatt och värmt mitt frusna sinne. De har känts så gott! Verkligen gott! Fler bilder lär det bli och jag kan bara hoppas, att inte göra dig besviken.
      Kram Eva

      Radera
  4. Jag ville titta in och önska dig och kameran ett härligt fotoår. Tack för alla inspirerande bilder under året som gick.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack och tack detsamma! Bilderna på den här bloggen har mest kommit till för min egen skull men det är mångdubbelt roligt om de kan glädja eller inspirera någon annan.
      Kram Eva

      Radera
  5. Eva ... tack för att du tittade in hos mig. Nu har jag ju också fått span på din fotoblogg. Som vanligt blir jag helt hänförd när jag går in och tittar på dina bilder. Alla vackra glödande bilder i detta inlägg och promenaden i det förra. Som att förflytta sig till en sagovärld.

    Önskar dig en god fortsättning på 2013! Nu när jag hittat din fotoblogg så kommer jag att titta in till dig ofta.

    Kram
    Anita

    SvaraRadera
  6. Så trevligt, att du hittade hit och så glad jag blir av din kommentar. Minns fortfarande hur hänförd och inspirerad jag blev när jag en gång hittade din hemsida/blog. Du är naturligtvis varmt välkommen tillbaka.
    Kram och god fortsättning på det nya året
    Eva

    SvaraRadera