Välkomna att titta i min klotter- och bilderbok.
En slags fotoblogg, där bilderna lever sitt eget liv.
De blir till vad du som betraktare ser i dem,
därför är de ofta utan kommentarer.
Samtidigt är de ofrånkomligen en spegling både av mitt sätt att se på de motiv jag avbildar
och mitt eget sinnelag.
Ibland är de mest ett uttryck för det senare.
Ibland kommer jag, att delge er mina funderingar
och ibland kommer det att bli minnesanteckningar
om såväl mina misslyckanden som ev. framsteg i mitt fotograferande.



Klicka gärna på bilderna,
så öppnas de i ett större format i en lightbox.




Välkommen också,
att kika in på min nya fågelblogg,

Mina fågelfoton.

som jag nyss gett vingar.

Där ska jag samla ihop ett urval av mina fågelfoton
0ch presentera dem artvis i alfabetisk ordning.


torsdag 31 januari 2013

Embryo


 

Funkar det?

Vad ser ni?
 


6 kommentarer:

  1. En mycket ödmjuk nacke och måhända förväntansfull liten näsa :)

    SvaraRadera
  2. Det som väntar bakom väggen eller dörren i mina mardrömmar. Skriet bubblar upp ur mitt innersta!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Huga! Tag dig i akt! Huvudmotivet är faktiskt fotograferat hemma hos dig!
    I vaket tillstånd.
    Men räds inte! Det är (var) garanterat ofarligt.
    Lugnande kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska genast sanera huset!

      Radera
    2. Lugn bara lugn! Föremålet för din oro är bortstädat sedan länge. Visserligen bär du ständigt hem nya varianter men jag är övertygad om att du inte vill vara utan dessa raringar. Du ser i syne..... Och jag undrar över vad du egentligen tror dig se.
      Kram

      Radera